Ако имате някакъв проблем или въпрос, свързан с нашето устройство, моля свържете се с нашият партньор, от който сте закупили съоръжението.
Данни за връзка с най-близкия наш партньр може да намерите в раздела Партньори
Но преди да се обадите на специалст, може да използвате тези основни съвети.
Какво да направя, преди да се обадите за обслужване?
Преди да се обадите за техническа поддръжка, проверете следното:
1. Преминава ли вода през съоръжението?
Настройте екрана на омекотителя така, че да показва преминаващата в момента вода:
Отворете някой кран, от инсталацията, след устройството и проверете дали то ще покаже някакъв воден поток.
2. Дали адептера е включен в контакта и дали има ток в мрежата?
3. Има ли сол в съоръжението и дали няма солни мостове /вкаменявания/ в съда за солта.
Нашите устройства са снабдени с гаранции и сертификати за качество.