Ако имате някакъв проблем или въпрос, свързани с нашето устройство, се свържете с Партньорана „Ecowater“, от когото сте направили покупката. Данните за контакт с Партньора на „Ecowater“ ще наметите ТУК.
Преди, обаче, да извикате специалист, опитайте първо следващите предварителни съвети.
Какво да направите, преди да потърсите сервизно обслужване?
Преди да извикате сервизно обслужване проверете:
1. Водата тече ли през устройството?
Настройте екрана на омекотителя да показва текущия поток:
Отворете докрай произволен кран/чешма от инсталацията, разположен след устройството, и проверете дали устройството ще покаже наличие на воден поток.
2. Адаптерът включен ли е в контакта и има ли ток в електрическата мрежа?
3. Има ли сол в резервоара за солен разтвор и дали няма солни отлагания/вкаменяване на солта?
С цел подаване на заявка за сервизно обслужване можете също да попълните формуляра за връзка. В този случай ще предадем Вашите данни на Партньора на „EcoWater“.
* = задължителни полета